Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

Quincy wil nooit meer bonnen

Clevers filialen Einighausen, Kessel, Overloon, Arcen, Grubbenvorst, Plasmolen, Tienray, Roermond en ijsbar

Wie Clevers zegt, denkt aan heerlijk vers ijs. Hun ambachtelijke ijscreaties zijn in meer dan 70 soorten te proeven bij één van de negen vestigingen in zuidelijk Nederland. Quincy Kellerhuis is franchisenemer van de vestiging in Einighausen die in juni 2022 open ging.

Deel dit verhaal

Quincy: “Clevers is al jaren klant bij Roltex. We gebruiken onder andere het kassasysteem van booq, dat gekoppeld is aan de boekhouding. Dit geeft een uitstekend overzicht binnen de keten naar de populariteit van producten en bijvoorbeeld de omzet uitgesplitst naar diverse perioden of vestigingen.”

Schermen voor overzicht

“Einighausen is de eerste vestiging waar we hebben gekozen voor de bereidingsschermen bij de bar en het ijsbuffet”, vervolgt Quincy. “Hier ben ik súper blij mee. Geen bonnetjes meer die kwijt kunnen raken, maar een duidelijk overzicht op ooghoogte van alles wat er bereid moet worden. Ik denk dat de andere vestigingen ook snel volgen.”

“We hebben gekozen voor twee schermen: één bij de bar en één bij het ijsbuffet. Een bestelling wordt meteen opgesplitst en komt op de juiste plek terecht. Dat ze op ooghoogte hangen zorgt ervoor dat ik tegelijkertijd de zaak in kan kijken. Over de inrichting van de systemen kunnen we goed sparren met Roltex. Ze kennen Clevers door en door, luisteren naar onze wensen en snappen wat een ondernemer nodig heeft.”

QR bestellen

Alle Clevers-vestigingen werken ook met het QR-bestelsysteem. Hoe bevalt dat? Quincy: “Wij zien het als een aanvulling op het klantcontact. Horeca draait om verwennerij en aandacht, dus we lopen vooral rond om onze klanten te bedienen. Maar als iemand het prettig vindt om zelf ‘in control’ te zijn van zijn bestelling is hij vrij om het te gebruiken! Ongeveer 15% van de klanten doet dat, en dat is zeker niet alleen de jeugd. Uiteraard brengen we de ijscreatie gewoon naar de tafel, mét een glimlach!”

Hoe ervaren jullie de service van Roltex? Quincy: “Als kundig en enorm vriendelijk! Over alles wordt meegedacht. En als er een probleem is – die tot nu toe op één hand te tellen zijn – komen ze langs of blijven ze net zo lang aan de telefoon tot het is opgelost.”

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.