Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

De FAQ over onze bar- & keukenschermen

Speciaal voor jou de meest gestelde vragen over onze bar- & keukenmanager op een rij.

Deel dit verhaal

Kan ik zien wie wat heeft gedaan op de bon?

Ja, er is een dag logboek waarin je alles kunt terug zien. 

Als er nu iets fout gaat dan kan ik terug kijken op mijn prikker, hoe werkt dit met de schermen?

Dit werkt identiek, alleen ga je nu naar je "digitale" prikker en kun je de bon gemakkelijk terughalen naar jouw scherm.

Is het mogelijk om grotere letters te krijgen?

Hoe groter het scherm hoe makkelijker te lezen. Een andere optie is het vergroten van de bon, waardoor je het nog beter kunt lezen.

Hoeveel bonnen zie ik op het scherm?

Dit is afhankelijk van de door jou gekozen hardware en de voorkeur wensen van jouw verschillende parties.

Onze ervaring leert dat het goed werkt met 7 bonnen voor de keuken en 14 bonnen voor de bar.

Kan ik een tafel doorvragen op de kassa, zodat er geen discussie/ruis meer is?

Dit is mogelijk. Je vraagt via de kassa de tafel uit en in het scherm wordt de bon weer actief, zodat deze bereid kan worden.

Aan welke kassa's kan het gekoppeld worden?

Wij kunnen het koppelen aan Booq en aan Vectron

Kan ik tafels samenvoegen?

Ja, dat is mogelijk. Een hele handige functie als je tegelijkertijd een wijk wil uitserveren.

Hoe herken ik de tafels in dezelfde wijk op het scherm?

Door de tafelwijken te voorzien van kleuren, kun jij makkelijk en snel de tafels in één wijk herkennen en samenvoegen indien gewenst.

In het to do scherm kan ik daar de bakwijze of de allergiën zien?

Als het geprogrammeerd is in de kassa, dan zijn ze ook terug te zien op jouw scherm.

Ik heb zeker 80 bonnen als het druk is. Hoe kunnen die in een scherm passen?

Juist op drukke momenten of dagen is het scherm heel fijn. Je hoeft geen bonnen meer op te hangen, omdat ze automatisch geordend worden in het scherm. 

Als je weet met hoeveel bonnen je nu tegelijkertijd actief bezig bent, kun je op basis hiervan bepalen welke hardware het meest passende is.

Als de kok een gerecht klaar meldt, kan er dan automatisch een buzzer afgaan?

Dat is op dit moment niet mogelijk, omdat je ook per gerecht klaar kunt melden. Als de buzzer iedere keer afgaat als je op klaar drukt, dan veroorzaakt het juist stress in plaats van de rust die onze klanten nu ervaren die met de schermen werken.

Kan ik een bon in de wacht zetten als de klant nog even wil wachten?

Het is mogelijk om een bon in de wacht zetten.

Hoe maak ik de schermen schoon?

Je kunt dit met een doek en een sopje doen, mits hij goed uitgeknepen is. Napoetsen met een droge doek is essentieel.

Wat is het voordeel van een bedieningscherm?

Er zijn vele voordelen: 

  • De keukenbrigade wordt niet meer belast met de bonnen van de producten die de bediening zelf kan klaar maken of voorbereiden. Bijvoorbeeld: brood of extra bestek
  • Het keuken team wordt niet onnodig belast met vragen, want de bediening kan precies zien waar ze de gerechten heen kunnen brengen en waar de keuken mee bezig is.
  • Met het keuken en bar scherm draag je bij aan een beter milieu omdat je geen bonnetjes meer hoeft te printen.
  • De bediening heeft continue een duidelijk overzicht.

Hoe weet ik hoeveel amuses geserveerd dienen te worden aan tafel?

De bediening kan op de kassa of terminal het aantal gasten ingeven. Het aantal couverts is dan zichtbaar in het scherm.

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.