Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

Een helpdesk waar je op kunt bouwen!

Om ervoor te zorgen dat je zorgeloos gebruik kunt maken van onze systemen, is onze helpdesk 7 dagen per week voor jou bereikbaar tussen 8.30 en 22.00 uur. Je kunt bij ons terecht met al je vragen over de werking van onze systemen en het optimaliseren van jouw bedrijfsprocessen. Tot zover niets nieuws.

Wat wel nieuw is:

Deze service willen we ook in de toekomst op hoog niveau kunnen blijven leveren. Om dat te garanderen bieden we vanaf 1 januari 2023 ons bereikbaarheidscontract aan voor een vast bedrag van € 150,00 per jaar. Daarmee ben je dus verzekerd van onze telefonische helpdesk. Als je dit contract niet wilt inzetten, kun je uiteraard nog steeds gebruikmaken van onze helpdesk op basis van nacalculatie (€ 25,00 per kwartier)

De mogelijkheden op een rij:

  • Je kiest voor een bereikbaarheidscontract*). Je betaalt € 150,00 per jaar en kunt met al je vragen terecht bij onze helpdesk. Voor iedere extra kassa rekenen we een toeslag van € 25,00 per jaar.
  • Je kiest voor het gebruik van onze helpdesk op basis van nacalculatie. De kosten bedragen € 25,00 per kwartier.

Heb je bij aanschaf van je systemen een serviceverzekering afgesloten? Dan hoef je géén actie te ondernemen. In het servicecontract is de bereikbaarheid van onze helpdesk al inbegrepen.

Gratis Kennisbank

Per 1 januari 2023 krijgen alle klanten van Roltex daarnaast gratis 24/7 toegang tot onze digitale database: www.support.roltex.nl. Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen en krijg je tips voor het optimaal gebruik van je systemen. Een handige aanvulling op onze telefonische helpdesk.

Hoe gaat het praktisch in zijn werk?

Kies je vóór 1 januari 2023 voor het bereikbaarheidscontract dan ontvang je de eerste twee maanden gratis. Maak je geen keuze dan gaan we ervan uit dat je kiest voor onze service op nacalculatie.

*) Het bereikbaarheidscontract is exclusief service op locatie, aanpassingen in het (wifi)netwerk, programmatie en storingen van buitenaf. Deze worden doorberekend volgens onze tarieven.

Deel dit verhaal

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.