Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

Pas op voor het kastje van Ziggo of Kpn!

De tip van Tycho: “Graag wil ik jou waarschuwen voor het kastje van Ziggo of KPN. Regelmatig word ik gebeld door klanten die in paniek zijn omdat hun kassa niet meer werkt. Nadat ik via de telefoon van alles heb geprobeerd, moet ik dan toch langsgaan.

Wat blijkt vaak?

Het kastje oftewel de router/modem is pas vervangen. Dit kan door Ziggo of KPN zijn gebeurd of je bent overgestapt naar een andere internet leverancier met een nieuw kastje. In het oude kastje staan al jouw instellingen voor de kassa, PIN apparaat maar ook de beveiligingscamera’s. Deze instellingen gaan verloren bij het wisselen van de router/modem en zullen opnieuw geprogrammeerd moeten worden. Maar dan is het kwaad al geschied en werkt jouw kassa en PIN apparaat niet meer…..

Hoe kun je dit voorkomen?

Bel ons voor een afspraak voordat je dit kastje vervangt. Wij kunnen dan zorgen dat op een rustig moment jouw kassa blijft werken. Mijn tweede tip is om te zorgen voor een professionele netwerkbeheerder. Dit is iemand net als jouw loodgieter en elektricien, maar dan met verstand van internet en jouw netwerk. Hij weet en beheert al jouw instellingen voor kassa, PIN, camera’s, PC etc. Op afstand kan hij jou perfect ondersteunen bij vragen en storingen. Bel ons als je wil weten wie dit voor jou kan doen.”

 

Deel dit verhaal

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.