Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

Onze service

Als er een storing is aan jouw systeem of je hebt een technische vraag of een vraag over het gebruik, dan is onze snelle en vakkundige hulp natuurlijk van groot belang. Daarom zijn onze helpdesk en storingsdienst 7 dagen per week voor jou bereikbaar tussen 8.30 en 22.00 uur. We helpen je telefonisch en komen persoonlijk naar je toe als dat nodig is.

Welke service past bij jou?

Jij maakt zelf de keus hoe jij graag geholpen wordt als jouw systeem een storing heeft. In onze dienstverlening kun je kiezen voor een serviceverzekering, een bereikbaarheidscontract of het gebruik van onze services op nacalculatie.

 

 

Onze Serviceverzekering 

Voor een vast bedrag per maand of per jaar ben je verzekerd van onze hulp op afstand én op locatie. Dit is een all-in verzekering, inclusief 100% garantie met vervangende apparatuur. Je krijgt de mogelijkheid deze verzekering af te sluiten bij aanschaf van een nieuw systeem. Meer informatie en de voorwaarden lees je hier.

Ons Bereikbaarheidscontract 

Voor € 150,00 per jaar kun je met al je vragen terecht bij onze telefonische helpdesk. Voor iedere extra kassa rekenen we een toeslag van € 25,00 per jaar. Is je vraag niet op afstand op te lossen, dan komen we naar je toe. Deze kosten berekenen we op basis van nacalculatie. Klik hier voor onze tarieven. Bel ons gerust voor de voorwaarden.

Gebruik van onze services op basis van nacalculatie.

Je betaalt achteraf voor de services waar je gebruik van maakt. De kosten voor onze telefonische helpdesk bedragen € 25,00 per kwartier. Is je vraag niet op afstand op te lossen, dan komen we naar je toe. We berekenen dan de volgende tarieven

 

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.