Adviesgesprek?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan om je bedrijfsvoering eens onder de loep te nemen.

Gesprek aanvragen

Samen jouw bedrijfsvoering verbeteren

Dit doen we door samen de juiste keuze te maken voor jouw organisatie, je team te coachen en de gekozen kassa en/of software oplossingen persoonlijk te integreren in jullie bedrijfsprocessen.
In 5 stappen heb je direct resultaat.

1. Inventariseren

Voor ons is niet alleen belangrijk waar je naar op zoek bent, wij willen graag weten met welk doel je op zoek bent naar een oplossing. Daarom besteden wij veel aandacht en tijd om jouw bedrijfsprocessen in beeld te brengen.

In veel situaties komen wij op locatie kijken naar de huidige werkwijze. Dat helpt ons om samen met jou te kunnen bepalen welke extra winst te realiseren is. We maken een beknopte samenvatting van jouw huidige situatie, de gewenste situatie en met welke produkten jij deze processen kunt verbeteren.

2. Oplossingen bepalen

Omdat er zoveel aanbieders zijn is het voor jou steeds lastiger om te bepalen welke oplossing nu de juiste keuze is. Doordat wij niet merk gebonden zijn kunnen wij samen met jou de juiste keuze maken die passend is bij jouw wensen en bedrijfsprocessen.

Hoe fijn is het te weten dat je er niet alleen voor staat? In onze showroom te Nuth kunnen wij al onze oplossingen live demonstreren. Zo ervaar jij direct wat de toegevoegde waarde is van de oplossing in jouw organisatie. 

3. Inrichten systeem

Jij hebt de keuze gemaakt welke oplossing het beste past bij jouw wensen. Maar hoe weet jij nou welke instellingen bijdragen aan jouw slimme bedrijfsvoering? Maak je geen zorgen dat weten wij. Onze project-manager komt bij jou op locatie. Hij bekijkt en bespreekt met jou welke technische en praktische voorbereidingen er gedaan dienen te worden om het systeem slim in te richten.

Als wij de ingevulde invullijsten retour ontvangen gaan wij de software voorzien van jouw programmatie. Gebruiksgemak, tijdsbesparing en de juiste management informatie kunnen achterhalen is ons hoofddoel bij het inrichten van jouw oplossing.

4. Installeren & trainen

Het is zover, jouw systeem gaat uitgeleverd worden. Jij hebt de technische voorbereidingen getroffen die nodig zijn. Denk hierbij aan o.a. stroompunten, netwerk, internet en wifi. Ons support team zal jouw oplossing op de juiste plaats installeren en testen.

Nu zijn we toe aan het mooiste moment, het trainen van jou en jouw medewerkers. We gaan jullie leren hoe jullie het systeem slim kunnen gebruiken om jullie klanten makkelijk en snel te kunnen bedienen. Vanaf nu kun jij profiteren van jouw slimme bedrijfsvoering.

5. Service

In geval van storingen aan jouw systeem is directe hulp telefonisch of op locatie natuurlijk van groot belang. Wij zijn 7 dagen per week van 8.30 tot 22.00 uur voor jou bereikbaar en komen, indien nodig, persoonlijk naar je toe.

Van maandag tot en met vrijdag kun je altijd gebruik maken van onze helpdesk. Zelfs als je géén service verzekering hebt, mag je gebruik maken van onze diensten tegen de geldende tarieven en dat 365 dagen per jaar.

Wij gaan het samen met jou doen

Chantalle Kuster

“Complexe vraagstukken praktisch aanpakken en vereenvoudigen geeft mij de grootste voldoening”

Chantalle Kusters-Boels

Directie

Anneke Notermans

“Er zijn als je ons nodig hebt, dat is mijn passie.”

Anneke Notermans

Officemanager

Antoine

“Het allermooiste van mijn vak is de passie van mijn klanten.”

Antoine Kusters

Client manager

Joey Vranken

“Omdat ik weet wat technisch mogelijk is kan ik makkelijker inschatten wat het beste bij jou past.”

Joey Vranken

Project & accountmanager

Marc America

“Omdat ik zelf uit de horeca kom weet ik welke oplossing echt iets toevoegt op jouw werkvloer.”

Marc America

Accountmanager

Martijn Hendriks

“Mijn drive, zorgen dat jouw wensen door ons support team wordt verwezenlijkt.”

Martijn Hendriks

Project, service & support

Monique van Eck

“Geen klant is voor mij onbekend, dus bel gerust ik help je graag."

Monique van Eck

Officemanager

Richard Braam

“Een tevreden klant dat is mijn grootste drive.”

Richard Braam

Service & support

Ron Schoonbrood

“Geen uitdaging is voor mij te groot, dus daag me gerust uit.”

Ron Schoonbrood

Service & support

Inschrijven voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! We sturen slechts 1 nieuwsbrief per maand.