Samen jouw bedrijfsvoering verbeteren
Dit doen we door samen de juiste keuze te maken voor jouw organisatie, je team te coachen en de gekozen kassa en/of software oplossingen persoonlijk te integreren in jullie bedrijfsprocessen.
In 5 stappen heb je direct resultaat.

1. Inventariseren
Voor ons is niet alleen belangrijk waar je naar op zoek bent, wij willen graag weten met welk doel je op zoek bent naar een oplossing. Daarom besteden wij veel aandacht en tijd om jouw bedrijfsprocessen in beeld te brengen.
In veel situaties komen wij op locatie kijken naar de huidige werkwijze. Dat helpt ons om samen met jou te kunnen bepalen welke extra winst te realiseren is. We maken een beknopte samenvatting van jouw huidige situatie, de gewenste situatie en met welke produkten jij deze processen kunt verbeteren.
2. Oplossingen bepalen
Omdat er zoveel aanbieders zijn is het voor jou steeds lastiger om te bepalen welke oplossing nu de juiste keuze is. Doordat wij niet merk gebonden zijn kunnen wij samen met jou de juiste keuze maken die passend is bij jouw wensen en bedrijfsprocessen.
Hoe fijn is het te weten dat je er niet alleen voor staat? In onze showroom te Nuth kunnen wij al onze oplossingen live demonstreren. Zo ervaar jij direct wat de toegevoegde waarde is van de oplossing in jouw organisatie.


3. Inrichten systeem
Jij hebt de keuze gemaakt welke oplossing het beste past bij jouw wensen. Maar hoe weet jij nou welke instellingen bijdragen aan jouw slimme bedrijfsvoering? Maak je geen zorgen dat weten wij. Onze project-manager komt bij jou op locatie. Hij bekijkt en bespreekt met jou welke technische en praktische voorbereidingen er gedaan dienen te worden om het systeem slim in te richten.
Als wij de ingevulde invullijsten retour ontvangen gaan wij de software voorzien van jouw programmatie. Gebruiksgemak, tijdsbesparing en de juiste management informatie kunnen achterhalen is ons hoofddoel bij het inrichten van jouw oplossing.
4. Installeren & trainen
Het is zover, jouw systeem gaat uitgeleverd worden. Jij hebt de technische voorbereidingen getroffen die nodig zijn. Denk hierbij aan o.a. stroompunten, netwerk, internet en wifi. Ons support team zal jouw oplossing op de juiste plaats installeren en testen.
Nu zijn we toe aan het mooiste moment, het trainen van jou en jouw medewerkers. We gaan jullie leren hoe jullie het systeem slim kunnen gebruiken om jullie klanten makkelijk en snel te kunnen bedienen. Vanaf nu kun jij profiteren van jouw slimme bedrijfsvoering.


5. Service
In geval van storingen aan jouw systeem is directe hulp telefonisch of op locatie natuurlijk van groot belang. Wij zijn 7 dagen per week van 8.30 tot 22.00 uur voor jou bereikbaar en komen, indien nodig, persoonlijk naar je toe.
Van maandag tot en met vrijdag kun je altijd gebruik maken van onze helpdesk. Zelfs als je géén service verzekering hebt, mag je gebruik maken van onze diensten tegen de geldende tarieven en dat 365 dagen per jaar.
Wij gaan het samen met jou doen

“Complexe vraagstukken praktisch aanpakken en vereenvoudigen geeft mij de grootste voldoening”
Chantalle Kusters-Boels
Directie

“Het allermooiste van mijn vak is de passie van mijn klanten.”
Antoine Kusters
Adviseur slimme bedrijfsvoering

“Omdat ik weet wat technisch mogelijk is kan ik makkelijker inschatten wat het beste bij jou past.”
Joey Vranken
Adviseur slimme bedrijfsvoering

“Jouw verwachtingen realiseren en zelfs overtreffen is mijn grootste kick!"
Stan Kusters
Adviseur Slimme Bedrijfsvoering

“Een tevreden klant dat is mijn grootste drive.”
Richard Braam
Service & support

“Geen uitdaging is voor mij te groot, dus daag me gerust uit.”
Ron Schoonbrood
Service & support

“Er zijn als je mij nodig hebt”
Suzanne Geluk
Office manager support

“Jou ondersteunen met service en support, dat is mijn grootste drive”
Tycho Bruinen
Service en support

“Als jij tevreden bent, ben ik dat ook!”
Cilla Franssen
Commerciële Binnendienst