Roltex

Service

Met een hoofdletters S

Roltex staat voor persoonlijke aandacht. In het adviestraject, de implementatie, de training én de service. Als je ons belt, krijg je altijd één van onze fijne collega’s aan de lijn, geen helpdesk in het buitenland. We proberen je vraag telefonisch meteen te beantwoorden of stappen in de auto als het niet op afstand verholpen kan worden.

Het stappenplan van Roltex in het kort

Service op maat

Jij maakt zelf de keus hoe jij graag geholpen wordt als jouw systeem een storing heeft. In onze dienstverlening kun je kiezen voor een serviceverzekering, een bereikbaarheidscontract of het gebruik van onze services op nacalculatie.

Onze serviceverzekering

Voor een vast bedrag per maand of per jaar ben je verzekerd van onze hulp op afstand én op locatie. Dit is een all-in verzekering, inclusief 100% garantie met vervangende apparatuur. Je krijgt de mogelijkheid deze verzekering af te sluiten bij aanschaf van een nieuw systeem.

Neem contact op

Onze serviceverzekering

Voor € 150,00 per jaar kun je met al je vragen terecht bij onze telefonische helpdesk. Voor iedere extra kassa rekenen we een toeslag van € 25,00 per jaar. Is je vraag niet op afstand op te lossen, dan komen we naar je toe. Deze kosten berekenen we op basis van nacalculatie.

Neem contact op

Op basis van nacalculatie

Je betaalt voor de services waar je gebruik van maakt. De kosten voor onze telefonische helpdesk bedragen € 25,00 per kwartier. Is je vraag niet op afstand op te lossen, dan komen we naar je toe

Bekijk onze tarieven