Roltex

Cadeaubon & loyalty

Maak van eenmalige bezoekers trouwe fans door ze te belonen met spaarpunten. Speel op de automatische piloot, door de juiste triggers en met de juiste beloning in op gastgedrag, bestedingen en kenmerken.

Loyalty software op maat

Wil je dat gasten vaker terugkomen? Met ons loyaltysysteem verhoog je eenvoudig de bezoekersfrequentie en besteding. Gasten sparen punten voor kortingscoupons die ze bij jou kunnen besteden. Jij bepaalt de regels. Beloon hun bezoeken en aankopen en versterk de klantrelatie.

Deze klanten werken al hiermee

Ben jij de volgende?

De voordelen van loyalty

Ilona van der Meijden

Eigenaresse - Lodge

“De cadeaukaarten die direct gekoppeld zijn met de kassa bieden efficiëntie en controle in een klap. Met directe administratieve verwerking en nauwkeurige toewijzing van bedragen, zijn ze een must-have voor elk bedrijf! “

Meer informatie over deze oplossing

Easy onboarding

Gasten melden zich eenvoudig aan voor het loyaltyprogramma door hun mailadres op de kassa in te voeren of een QR-code te scannen.

Neem contact op

Digitale klantenkaart

De digitale klantenkaart vereenvoudigt het proces voor gasten om bij elk bezoek hun aanwezigheid en de verzamelde punten te registreren, waardoor de ervaring naadloos en gebruiksvriendelijk wordt.

Neem contact op

Verleid gasten met persoonlijke mails

Door persoonlijke coupons aan te bieden, gebaseerd op gedetailleerde gastprofielen, verhoog je de kans dat gasten regelmatig terugkeren. Dit is een krachtig instrument om loyaliteit en frequente bezoeken te stimuleren.

Neem contact op

Coupons beheren

In de gebruiksvriendelijke beheeromgeving kun je gemakkelijk nieuwe promoties creëren, zoals een coupon voor €7,50 korting of een aanbieding voor een tweede kopje koffie gratis. Deze functie biedt flexibiliteit en creativiteit in het belonen van gasten.

Neem contact op

Automatische triggers

Automatische triggers van spaarregels zorgen ervoor dat gasten speciale beloningen ontvangen op belangrijke momenten, zoals hun verjaardag of wanneer ze 1000 punten bereiken, wat bijdraagt aan een gepersonaliseerde en memorabele klantbeleving.

Neem contact op